Forum www.jastrzebskiserwer.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Plugin na 4FuN

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.jastrzebskiserwer.fora.pl Strona Główna » Pluginy Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Plugin na 4FuN
Autor Wiadomość
pepsi
Grafik
Grafik



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie

Post Plugin na 4FuN
Siemka !

Opis : plugin polega na tym jak kogoś zabijesz pojawia się trup .

Instalacja :
Komplikujemy te dane .
Następnie wklejamy plik zkomplikowany do Plugins.
A w plugins.ini na końcu dopisz "Nazwa Pliku.amxx"

Kod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>



#define PLUGIN "DeathBones"
#define VERSION "1.1.0"
#define AUTHOR "mogel"



#define BONE_ALPHA_TASK_BASIS 1000
new pcv_deathmatch    // Deathmatch-Support
new pcv_bonestime    // anzeigen der Bones



#define ALPHA EV_INT_iuser4
#define PLAYER EV_INT_iuser3



public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "Event_Death")
    register_event("HLTV", "Event_FreezeTime", "a", "1=0", "2=0")
   
    register_cvar("DeathBones", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY | FCVAR_UNLOGGED)
   
    pcv_deathmatch = register_cvar("db_deathmatch", "0")    // per default kein DM-Support
    pcv_bonestime = register_cvar("db_bonestime", "30.0")    // 30 Sekunden
}
public plugin_precache() {
    precache_model("models/skeleton.mdl")
}
public Event_FreezeTime() {
    new players[32], count
    get_players(players, count, "h")
    for(new i = 0; i < count; i++)
    {
        new player = players[i]
       
        // Render zurück setzen
        set_pev(player, pev_renderfx, kRenderFxNone)
        set_pev(player, pev_rendercolor, 255,255,255)
        set_pev(player, pev_rendermode, kRenderNormal)
        set_pev(player, pev_renderamt, 0.0)
    }
   
    remove_entity_name("deathbones")
}
public Event_Death() {
    new player = get_msg_arg_int(2)
   
    new Float:bones[3]
    new Float:angle[3]
   
    entity_get_vector(player, EV_VEC_origin, bones)
    entity_get_vector(player, EV_VEC_angles, angle)
    bones[2] -= 32.0 // gleich nach unten setzen
   
    // Bones erstellen
    new entity = create_entity("info_target")
    entity_set_string(entity, EV_SZ_classname, "deathbones")
    entity_set_model(entity, "models/skeleton.mdl")
    entity_set_origin(entity, bones)
    entity_set_vector(entity, EV_VEC_angles, angle)

    entity_set_int(entity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS)
    entity_set_int(entity, EV_INT_solid, SOLID_NOT)
   
    // Bones erstmal unsichtbar
    set_pev(entity, pev_renderfx, kRenderFxNone)
    set_pev(entity, pev_rendercolor, 255,255,255)
    set_pev(entity, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
    set_pev(entity, pev_renderamt, 0.0)

    // Spieler durch Bones wechseln
    entity_set_int(entity, PLAYER, player)        // den Bones dem Spieler zuweisen
    entity_set_int(entity, ALPHA, 0)        // aktuelles Alpha für die Bones
    set_task(1.0, "BonesAlphaIn", entity)
}
public BonesAlphaIn(bones) {
    if (!is_valid_ent(bones)) return
   
    new alpha = entity_get_int(bones, ALPHA) + 1
    new player = entity_get_int(bones, PLAYER)
   
    // Spieler ausblenden, aber nur wenn kein DM-Modus
    if ((is_valid_ent(player)) && !get_pcvar_num(pcv_deathmatch))
    {
        set_pev(player, pev_renderfx, kRenderFxNone)
        set_pev(player, pev_rendercolor, 255,255,255)
        set_pev(player, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
        set_pev(player, pev_renderamt, float(256 - alpha * 16))
    }
   
    if (is_valid_ent(bones))
    {
        set_pev(bones, pev_renderfx, kRenderFxNone)
        set_pev(bones, pev_rendercolor, 255,255,255)
        set_pev(bones, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
        set_pev(bones, pev_renderamt, float(alpha * 16 - 1))
    }
   
    // neuen Alpha-Wert merken
    entity_set_int(bones, ALPHA, alpha)
   
    // jetzt entscheiden .. .weiter Alpha oder liegen lassen
    if (alpha >= 16)
    {
        // wenn kein DM dann Spieler jetzt nach unten setzen
        if (!get_pcvar_num(pcv_deathmatch))
        {
            // Bones werden am Rundenanfng automatisch gelöscht
            PlayerMove(player)
        } else
        {
            // im DM-Modus nach X Sekunden wieder ausblenden
            set_task(get_pcvar_float(pcv_bonestime), "BonesAlphaOut", bones)
        }
    } else
    {
        set_task(0.1, "BonesAlphaIn", bones)
    }
}
public BonesAlphaOut(bones) {
    if (!is_valid_ent(bones)) return
   
    new alpha = entity_get_int(bones, ALPHA) - 1
   
    if (is_valid_ent(bones))
    {
        set_pev(bones, pev_renderfx, kRenderFxNone)
        set_pev(bones, pev_rendercolor, 255,255,255)
        set_pev(bones, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
        set_pev(bones, pev_renderamt, float(alpha * 16 - 1))
    }
   
    // neuen Alpha-Wert merken
    entity_set_int(bones, ALPHA, alpha)
   
    // jetzt entscheiden .. .weiter Alpha oder killen
    if (alpha)
    {
        set_task(0.1, "BonesAlphaOut", bones)
    } else
    {
        remove_entity(bones)
    }
}
public PlayerMove(player) {
    new Float:pos[3]
    entity_get_vector(player, EV_VEC_origin, pos)
    pos[2] -= 50.0
    entity_set_vector(player, EV_VEC_origin, pos)
}



Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:14, 16 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.jastrzebskiserwer.fora.pl Strona Główna » Pluginy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin